.

A két parasztias bunkók életéből veszünk ki úgy értem eljátszuk hummorral.

Friss topikok

  • valami1999: ezek a kedvenc vicces flash játékaim (2011.01.30. 11:03) Vicces játékok
  • matezinho: Jövő utáni hétvégen lehet videó. (2011.01.26. 10:24) Szisztok
  • czár emi: Jók a videók csak több legyen sokkal több (2011.01.25. 15:02) videók

Ajánló

2011.01.30. 09:29 :: valami1999

 Megkezdődött a korcsolya szezon másodszor. Szombaton ellátogattunk az Agárdi pop strand korcsolya pályára. 10 cm jeget mondtak a méréskor. Én lemerészkedtem a pályáról éselindultam a part mellet ami elég jó hely. Ahol lehet korizni (ajánlott korizni ot le van törölve a pálya. Nem volt nagy tömeg, így kellemes volt a korizás. A parton van lángos büfé(fánk tea, kütöskalács stb.) Aki tud korizni ajánlom az Agárdi pop strandot!!

Ez jan. 8. Ilyenkor még nem olyan jó a pálya, nem is olyan szép de más videót nem találtam Agárdról a korizásról.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bunkocska.blog.hu/api/trackback/id/tr172624699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása